10 Ağustos 2011 Çarşamba

Dilekce

Daha önce sizlerin dilekçelerinizin de sağladığı destekle Somali'de esir olan 3 Türk gemicinin kurtarılması (konunun detaylarını Su sayfada verdim konusu Sayın Başbakanımızın gündemine alınmış ve Somali'ye de talep olarak iletilmiştir. (bu bilgiye gayriresmi ancak güvenilir kanallardan ulaştım)

Bundan sonra dilekçelerinizde:

OLIB G adli gemide calisirken 8 eylul 2010 tarihinde Somalili korsanlarca esir alinan Fuat Ozcelik, Mustafa Aricilar ve Yakup Ozturk' un kurtarilmasi konusunun devletimiz gündemine alındığını duyduğunuzu ve takip edilip biran önce kurtarılmasını beklediğinizi yazabilirseniz seviniriz.

Bu işin sonuçlanması kolay değil. Türk Devleti Somali'ye bu zor görevi yerine getirmesi konusundaki talebini ısrarla iletmeli ve takipçi olmalıdır. Bu konuda dilekçelerimizin etkisi olacağını umuyorum.

Disisleri bakanligi ve basbakanlik icin bimer@basbakanlik.gov.tr adresine (dilekcenin basina basbakanlik ve disisleri bakanligi dikkatine yazilarak)

TC Cumhurbaskanligi icin cumhurbaskanligi@tccb.gov.tr adresine

Konu ile ilgili bilgilerin ozeti:
- Şirketin adı FRIO VENTURES S.A., ülkesi Yunan
- Gemi Malta bandralı, adı M/T OLIB G
- Gemideki 18 personelin 15'i Gürcü, 3'ü Türk. Türk personelin isimleri Yakup
Öztürk, Mustafa Arıcıoğlu, Fuat Özçelik
- Gemi Hindistan'a dogru gitmekteyken 8 Eylul 2010 tarihinde ele
gecirildi ve su anda Somali kiyilarinda

35 yorum:

  1. Ben gönderdim... İnşaallah tez zamanda hayırlı haberlerini alır ve kavuşursunuz.. İnşalalah dediğiniz gibi bu şerli ortam bahsettiğiniz hayra vesile olur..

    YanıtlaSil
  2. Yolladım... İnşallah işe yarar... Ben bilmiyordum bunu, haberdar ettiğiniz için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. insallah birseyler yapilir ve vatandaslarimiz ailelerine kavusur...

    YanıtlaSil
  4. yolladım,umarım bir faydamız olur...

    YanıtlaSil
  5. Umarım ben de bir nebze olsa katkıda bulunabilmişimdir. Bilgi için çok teşekkürler . İnşallah ailelerinin hasreti biter...

    YanıtlaSil
  6. Biraz once Sena abla uzerinden olayi ogrendim, uc yere de dilekceleri gonderdim. Kalbimiz sizinle, umarim herkes sag saglim kardesine, esine, ogluna kavusur.

    YanıtlaSil
  7. Her an sizden gelen iyi haberleri bekleyecegim bundan sonra.
    O gün bayramimiz olacak...

    YanıtlaSil
  8. Yakın zamanda kurtulmalarını temenni ediyorum. Allah yardımcınız olsun. Gerekli dilekçeler gönderilmiştir.

    YanıtlaSil
  9. Keske elimizden daha fazlası gelse insallah hayırlı haberleri alırız.
    selamlar

    YanıtlaSil
  10. Cok tesekkurler. Basinda yer bulmaya basladi yavas yavas. Umarim yapilacak birsey vardir ve gec kalmadan yapilir

    YanıtlaSil
  11. İnşallah bu şekilde bir faydamız olur, İnşallah sesimizi duyururuz. Tek temennim sağ salim dönmeleri.LÜTFEN, KAYITSIZ KALMAYALIM.
    Hüseyin Deniz ÖZKORKMAZ

    YanıtlaSil
  12. Şimdi gönderdim. Umarım faydası olur. Keşke yapabileceğimiz daha fazla şey olsa.

    YanıtlaSil
  13. Şimdi bende belirttiğiniz adresle ve daha fazlasına mail olarak gönderip yapılan işlemler hakkında da bilgi talep ettim, umut ederim biran önce sizi ve diğer aileleri mutlu edecek bir sonuç alırsınız...

    YanıtlaSil
  14. bende eski bir denizciyim ama bu tehlikeleri yuzunden birakmak zorunda kaldim... dilekceyi gerekli tum yerlere gonderdim... insallah bir sonuc cikar...

    YanıtlaSil
  15. dilekçeyi gerekli yerlere gönderdim. Umarım Fuat ve diğer türkler için bir an önce harekete geçerler...

    YanıtlaSil
  16. Başbakanlık'ın dilekçeye cevap olarak "Başvurunuz işleme alınmamıştır" şeklinde cevap döndüğünü biliyorsunuz değil mi ):

    YanıtlaSil
  17. Ben de az once 3 dilekceyi birden gonderdim ve yaziyi kendi blog'uma da ekledim. http://neslihankilic.blogspot.com/2011/08/somalide-3-ac-turk.html
    Az yukarida "Vic Vega"nin yazdigi dilekcelerin isleme alinmadigi yorumu, daha fazla seyler yapmamiz konusununda beni kamciladi. Mesela tum gazetecilerin e-mail adresleri on-line sitelerinde var, her birimiz 5'er gazeteciye bile bu mesaji yollarsak eminim aralarinda bu konuya duyarli olan ve kosesinde yazan olacaktir.

    YanıtlaSil
  18. Ben de az önce gönderdim. Bir an önce evlerine dönmelerini diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Twitter ve Facebook' ta yaymaya çalışıyorum. Dilekçeleri yolladım. Umarım mutlu sonlanır.

    YanıtlaSil
  21. Ses getirmesi umidiyle ben de gonderdim.Blogcu Anne'ye duyurusunu yaptigi icin ayrica tesekkurler, size de bu zor bekleyis surecinde guc diliyorum.En kisa surede guzel haberler almaniz dilegimle. Aylin

    YanıtlaSil
  22. İnşallah çabuk ve en güzel neticeyle sonuçlanır.

    YanıtlaSil
  23. inşallah en kısa zamanda sağ salim dönerler.

    YanıtlaSil
  24. İnşallah çözüme ulaşır , bir nebzede olsa katkıda bulunabilmek için ben de gönderdim.

    YanıtlaSil
  25. ben de gönderdim, sorununuzun en kısa zamanda çözüme kavuşmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  26. gönderdim bende. destek.

    YanıtlaSil
  27. Ben de gonderdim. Umarim tez zamanda ailelerine kavusurlar!

    YanıtlaSil
  28. Ben de gonderdim. Insallah Somali ziyaretinden donerken onlari da getirirler, Bayram hediyesi olur.

    YanıtlaSil
  29. Az önce gönderdim dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  30. Acınızı yürekten hissettim ve yanınızdayım. Öncelikle Allah kısa zamanda hayırlı haberlar almanızı nasip eder inşallah. Tüm devlet büyüklerine ilgili dilekçeyi gönderdim. Konuyu bloğumda da yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmaya calısacağım..

    http://hepmuhalefet.blogspot.com/2011/08/somalide-3-turk-ac.html

    YanıtlaSil
  31. Somali icin toplanmis 150 Milyon Dolar var. Bu paranin bir kismini; Turk Vatandaslarimizin kurtarilmasi icin kullanalim. -Korsanlara odeme yapalim.- Hic olmazsa; SOMUT olarak bu yardim paralari bir ise yarasin!

    YanıtlaSil
  32. Ben de gönderdim.Umarım faydası olur.Bu konuyu bildirdiğiniz için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. Meclis baskanligi icin bilgiedinme@tbmm.gov.tr adresine gonderilen dilekceye bugun soyle bir cevap geldi:
    Dilek ve şikâyetlerin milletvekillerine, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu uyarınca bilgi edinme kanalından ulaştırılması yasal olarak mümkün değildir.

    TBMM Başkanı Cemil Çiçek' in ve milletvekillerinin iletişim bilgilerine "Kurumsal" ve "Milletvekilleri" menülerinden; komisyonların iletişim bilgilerine ise "Yasama" menüsünden ulaşılabilmektedir.

    Bilgilerinizi rica ederim.

    YanıtlaSil
  34. Herkese cok tesekkur ederim. Desteginizle onlari kurtaracagiz cok yakinda umarim.
    Hep muhalefet, tesekkurler. Bilgisayardan ulasabilir oldugumda bliglar sayfasina ekleyeyim sizin blogunuzun linkini de.
    Kemal Ozturk, Turk Devleti kacirma vakalarinda yeni kacirmalara tesvik olmasin diye para odemiyormus. Anlayabiliyorum bunu. Benim umudum karadaki baglantilari kullanarak korsanlarin gemiyi birakmalarini saglamak. Bunudaha once yapan devletler varmis, su an Turkiye cok avantajli bir nojtada. Umarim mumkun olur.
    Bahar, TBMM bilgisini cikardim. Cunku verilen linkte uyelik istiyor, zahmetli olacak, diger adreslere gonderdigimiz dilekceler yeterli olacaktir.
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  35. ben de gönderdim ve konuyu sosyal medyada paylaşıyorum, Allah yardımcınız olsun, sizin için dua ediyoruz..

    YanıtlaSil